Пошук по блогу

вівторок, 17 січня 2017 р.

Натхнення "Скринька для чаю" від Інни Луппи

Вітаю всіх! 
Ви, мабуть, будете здивовані😉, адже я, Інна Луппа, буду далі знайомити вас з декупажем.
Надибала я в магазині ROSA TELENT прикольний коробок. Пишуть, що він призначений для чайних пакетиків. Взялась його декорувати... Застосувала, як завжди, декупаж з використанням серветки, фарби (для створення фону зовні та зсередини), затонувала грані умброю. Начебто готово. Роздивляюся - чогось не вистачає... Поміркувавши зовсім трішечки, я зрозуміла, що саме зараз у нагоді може стати трансферна рідина від ROSA TELENT
За кілька днів я познайомлю вас ближче з трансфером (що це таке і з чим його їдять😉), а поки що роздивляйтеся моє нове натхнення.


Як справжня майстриня-рукодільниця, я вирішила, шо така гарна скринька має бути не в кухні, а в майстерні хендмейкера 😊


Рада була знову з вами поспілкуватися. 



Для декорування короба мною використані матеріали:
 Заготовка скринька для чаю




Жовтий неаполітанський, зелений, умбра палена




5 коментарів:

  1. Гарна скринька! Кожна рукодільниця-фанатка замість нового пляття чи туфлів, купує собі нові матеріали для рукоділля, а також вона знайде і гідне використання різноманітних коробочок у своєму творчому куточку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Дійсно, квартира стає схожою на маленький (а може і не дуже :))) склад, де можна знайти дуже багато складових для декупажа і не тільки ;)

      Видалити
  2. Гарна скринька! Кожна рукодільниця-фанатка замість нового пляття чи туфлів, купує собі нові матеріали для рукоділля, а також вона знайде і гідне використання різноманітних коробочок у своєму творчому куточку!

    ВідповістиВидалити
  3. Інна, газдиня теж нівроку, біля того чайного шотландського щастя), справжня українка ;)!

    ВідповістиВидалити