Пошук по блогу

вівторок, 9 травня 2017 р.

Холст " Щасливий день"від Євгенії Чунис

Привіт всім!

Сьогодні я , Євгенія Чунис, разом з   Rosa прийшли програмувати вас на щасливий день!

Зазвичай, коли мені, сові, піднятись треба рано...я вже незадоволена,
 ледь чалапаю до своєї дози кофеїну.
 У вас інакше? НІ?
Тоді давайте спробуємо іншу техніку :)
Піднімаємось,
визираємо у вікно
і кажемо:
"Привіт, мій новий, щасливий день! Ти принесеш мені тільки позитив!"

Все, сигнал в космос пішов, тепер можна лягати і додивлятись сон
 можна поснідати і взятись за скрап!





В нагоді мені стала наша структурна паста, яка задала такий космічний рельєф.


А ніжні фарби рожева світла, бірюзова зелена, небесно-блакитна   - перетворять темну ніч на світанок!








Дякую, що творите з нами!




2 коментарі:

  1. Заряд позитиву на чудовий день

    ВідповістиВидалити
  2. Женя, сотворила нового пртендента на топи)
    Рожева пудра з чорним дуже гарна, фактури супер!

    ВідповістиВидалити