Пошук по блогу

неділю, 30 липня 2017 р.

Журнальниця "Фантастична планета". Натхнення від Інни Луппи


Привіт!
Я, Інна Луппа, запрошую вас до фантастично-космічного світу австрійської художниці Розіни Вахтмайстер (Rosina Wachtmeister).
Її неймовірні яскраві полотна надихають на створення нових декупажних робіт.
І сьогодні це -

журнальниця "Фантастична планета".

На мій погляд, декупаж - це не просто приклеювання серветки. Це створення цілісного твору, в якому незрозуміло, де закінчується серветка і починається декорування. Так, в своїй роботі я домалювала деякі фрагменти, намагаючись зберігти творчу манеру  Розіни Вахтмайстер.
А потім я використала трафарет від ROSA TALENT. Завдяки ньому всі сторони журнальниці були не тільки прикрашені, а й об'єднані. Як не дивно трафарет був з квіточками.
Саме він підійшов мені для створення  дивних нічних квітів, що ростіть на поверхні невідомої планети.

 Ці ж квіти вже метеоритним дощем падають з неба.



Тут вони - нові зорі, Сонця далеких Галактик.

А тут - чи зорі Чумацького шляху, чи спалахи в небі або на воді....


На мій погляд, саме маленький трафарет став родзинкою моєї роботи, додавши їй вишуканості та яскравості.

 
 А ви не забувайте ділитися своїми роботами з використанням трафарету у нашому новому завданні  :)



До нових зустрічей!






Немає коментарів:

Дописати коментар