Пошук по блогу

четвер, 21 вересня 2017 р.

Хустинка "Казкове місто". Натхнення від Інни Луппи.

Привіт!
Кожна творча людина випробовує себе у різних стилях, жанрах, напрямках та видах творчості. Я не виняток. Що тільки я на перепробувала, але такого ще не було!
Вітаю сама себе: я познайомилася з розписом тканини!

Хустинка "Казкове місто"

Чому саме цей вид творчості? Напевне тому, що кожного разу переглядаючи каталог з товарами ROSA TALENT серед різноманіття та численності продукції, я неодноразово натикалася на широкий вибір матеріалів для розпису тканини. Повз таке багатство важко пройти :)
І я не втрималася :)
Найскладнішім у моїй роботі було вибрати тему для розпису. Розумію, що я мала сама придумати малюнок, але, зважаючи на те, що це моя перша робота, вирішила спростити собі задачу. Я просто скопіювала ескіз з інтернету (дякую гуглу та автору малюнка).
 Далі.... Далі почалася захоплива робота та випробовування нових для мене матеріалів.
В ROSA TALENT розробили цілу лінійку чудових матеріалів для розпису тканини.
5 видів кольорових контурів-резервів для шовку , 6 контурів з блискітками та на додачу прозорий резерв, всі у зручних тюбіках з тоненьким носиком.
 І хоча я використовувала не шовкову тканину, 2 обраних мною контури (чорний та прозорий) чудово підійшли для вирішення поставленної задачі, дозволили легко навести тоненькі обриси зображення.
Фарба так само, як і контури, продається у тюбіках з тоненькими носиками. Її можна використовувати для всіх видів тканин як контур, а можна за допомогою палітри наносити пензлем чи спонжем. А ще ви маєте знати, що цієї фарби є 25 кольорів! Плюс 4 види кольору металік.
 Це на всі випадки життя! :)
Я обрала для себе 8 основних кольорів. І не на мить не пожалкувала. Адже фарби пречудово змішуються між собою та розводяться водою. Тому досягти будь-якого відтінку дуже легко! І от я вже маю не 8, а набагато більше кольорів!
Так, завдяки ROSA TALENT у мене в гардеробі з'явилася ексклюзивна нашійна хустинка.
 А вас, мої любі читачі, я закликаю: пробуйте щось нове, експерементуйте, творіть і все у вас вийде, як треба. 
До нових зустрічей!






Немає коментарів:

Дописати коментар