Пошук по блогу

середу, 4 жовтня 2017 р.

Результати БХ "Впізнай Фею". Росинка №8

Доброго дня, друзі!

А ми потроху розкриваємо карти та представляємо свої роботи, які робили для нашого цікавого блог-хопу.
Так от, я - Тисевич Анастасія і це - моя робота, яку я назвала "Лес времён".

Захотілось мені побешкетувати та зробити щось незвичайне та фантазійне.


Я взяла звичайну гілочку, розфарбувала її чорним акрилом, додала Кракелюру 
та затерла тріщинки бронзовим акрилом з ефектом металік.


А потім почала фантазувати за допомогою тонкого дрота, мікробісеру, перлинок, метеликів та трошки повирізала годинників з цього листочка.


 І ще трошки кракелюрчику:-)


А переможцем за версією містера Рендома стає...
Антоніна Рапота!
Тоню, до тебе поїде АТСочка №4.


До нових зустрічей, друзі!
Ваша Настя.

1 коментар: