Пошук по блогу

неділю, 12 листопада 2017 р.

Блокнот . Натхнення від Інни Луппи.

Вітаю!
Той, хто слідкує за нашим блогом, знає, що у листопаді проходить завдання, основним елементом якого є папір. З огляду на це, мені було дуже цікаво зробити роботу з використанням скраппапіру.
Постало питання: з чого почати?
Переглянувши колекції паперу, я зупинилася на наборі "FLOWERS".
До нього обрала заготовки для альбому витягнутої форми. А далі.... Далі почала наповнювати обкладинки елементами від ROSA TALENT та декорувати свій перший блокнот.

Особисто мені дуже зручно, коли в одному магазині я можу обрати різні складові для своєї роботи. І не тільки за предметним принципом, але й за кольором.
Так до одного з листів набору скраппаперу "FLOWERS" ідеально підійшла акрилова фарба "Зелений вінтаж".
Над папером я трішки попрацювала, надавши йому зістареного вигляду. Так само зістарила й тло.
 Далі я обрала заготовку з фанери Хатинка
 Прикрасила хатинку тегом-сердечком з набору "Love"

До верхньої частини обкладинки додала чіпборд з набору "Мереживо 3"
Та самоклеючу висічку з „Floral Poem“ 1
Висічка з того ж набору прикрашає зворотній бік обкладинки
Залишилося додати пару елементів та наповнити блокнот листочками для записів.
 Ось такий він, мій перший блокнот )))
Дякую, що завітали і запрошую до участі у завданні листопада
З вами була я, Інна Луппа
До нових зустрічей!






Немає коментарів:

Дописати коментар