Пошук по блогу

четвер, 28 грудня 2017 р.

Натхнення від Запрошеного дизайнера Наталі Покотило.

Всім привіт)
Сьогодні з Вами я, Наталя Покотило. Мені дуже приємно було отримати запрошення побути дизайнером для блогу ROSA TALENT. З деякими матеріалами виробника я вже знайома, але хотілося "спробувати" ще більше, от і випала нагода. Я буду надихати Вас коробочкою, но не простою, а з секретом, чи як зараз модно говорити "Magic Box". Завданням грудня є ОЕ ПОДАРУНОК і моя робота є подарунком для маленької леді, майже 10 років, в якої на сам новий рік день народження. Батьки попросили щоб було щось цікаве і багато квітів, но не новорічне. Фото буде багато, приємного перегляду.






Я вперше працювала з папером даного виробника і залишилась задоволеною. Приємний на дотик, гладенький, немає запаху, добре себе веде на згинах і при скручуванні в трубочки) навіщо вони?дивіться нижче.







Гойдалка є секретом цієї коробочки. Для її основи потрібні були ті самі трубочки) В двох сірих кишеньках, на яких поселилися написи, будуть грошові подаруки від батьків, а в рожевих - побажання. Трішки деталей.








Дякую що були зі мною і до наступної зустрічі.
Творчого натхнення Вам!

5 коментарів: